rss
email
twitter
facebook

Sunday, June 13, 2010

CONGRATZ AYU!!

fuh! dah berhabuk dh blog aku ni! lame nooo x update! reason?? penat+malas+xde mase.

8.26 a.m, hari ahad.

ye! pg2 lg aku dh bangun! nape ntah???
ok, bulan JUN ni byk gile membe2 aku kawin!! smalam br je g shah alam. one of my classmate, ayu @ halimatun aini, udah slamat mendirikan rumah tangge!

pg2 lg aku dh bgn smalam, nk kne kuar awl sket, sbb nk g cari hadiah dulu. n aku g JUSCO kt blakang umah ni, bli comforter set. ok la kan? dr dok bli pinggan mangkuk tu, common sgt!

ok, malas nk citer pnjg. tgk gamba sudah!


congratz ayu & raja!



da best part!! kacau pengantin ngah makan!!



my bff @ rahmah with her husband n daughter yg sgt2 tersgt cute!! gerammm!!



ade bakat?? ble agaknye turn aku lak?? hmm..

1 Comments:

Pojiegraphy said...

ada ciri2 dah tu. bila lagi? haha