rss
email
twitter
facebook

Saturday, August 20, 2011

Weken!!! Weeee~

Kepenatan melanda diri!

Bkn sbb penat keje! Tp penat jalan2 n shopping! Best woooo! So skang sume brg2 utk raye, aku dh seteln dh. Aku ambk cuti on friday sbb if aku g shopping weken, confirm2 la ramai gle manusia! Rimas nk jalan2! So g jln tar hr kamis mlm, slese skit nk shopping.

Baju mlayu, kmeje adik, n handbag mama~ nk handbag baru katenye! Yg papa bli hrtu kecik. Xpe ma, org dh blikn beg tarik ni hah.

Brg2 dapur aku x bli llg. Sbb tahun ni balik raye awl skit, sempatla puase 4 hari kt umh. So still ade mase utk g cari brg2 dapur n uk openhouse.

Yeay!!! x sbr nk blk raye dhni! Lagi..... 6 hari lg!!!!!

Skang ni aku kt kepong, br pas ptg rmbt! Sanggup dtg jauh2 just nk ptg rmbt!! Sbb ape???? Sbb mamat yg ptg rmbt aku ni mmg best! N ak ske sgt2 hairstyle yg die bwat!! Mmg suke sgt2!! Sanggup woooo dtg jauh2! Tp xpe, asalkn puas hati. Lgpn bknnye slalu, skali sbulan je dtg ptg rmbt.

Ok, jap g nk g tk wyg n bukak puase n pastu lpk2!! Indahnye hidup!, i looooooovvveeeeee my life!

0 Comments: