rss
email
twitter
facebook

Friday, February 20, 2009

7 jam 30 minit

fuh legaaaa!!!!!
at last, tercapai gak impian aku nk ade blog aku sndiri!!
yeayyyy!!!
dh lame gle dh aku nk bwat blog ni!
dh byk kali try, tp slalu xsempat hbs, especially bile smpi tang edit layout bagai tuh!
sumpah xpandai!!
awl2 lg aku dh serender!

so nk dijadikn citer, smalam, aku tgk membe aku kt office bukak blog die,
tetibe je aku dpt idea yg sgt bernas n best!!
iaitu dengan memakse die bwat blog utk aku!!
muahahahahahaha
dengan prasaan terpaksa n dipaksa, die pn bwatla.
aku, cam biase la kn, mengarah je.
hahahahhahahaha

ok, memule die reg username utk aku bagai la.
pastu tibe la part hias menghias blog ni.
ish, ni yg aku lemah ni!
xpandai!
seb baik membe aku ni ade, so die tlgla carikn template.
weh, ssh kay nk cr template!!
template tu byk, tp sume xley gne!
pe kes??
Masalah coding2 ni la, which is aku xpaham sgt!
Slepas bertungkus lumus, dan ngan gigihnye, dptla satu, which is yg aku gne nila skang.
Yg plg bestnye, kteorg start bwat mende blog ni dr kol 10pg n smpi blk keje kay, 5.30 petang!!!
Hahahahahahahha
N template yg aku gne skang ni, kteorg jpe dh kat nk blk dh.
Ye ar, slagi xjpe, mmg xtenang la jwbnye idop aku n idop membe aku,
Sbb die th, slagi xjpe, slagi tu aku akn pakse die cari!
Hahahahahahahaha
Tp pepepn, thankz to her, sbb die mmg byk tlg aku bwat blog ni!!

To her:
If ko xde, rasenye xdela blog aku ni.
Hehehehehe
Mesti ko tertekn smalam kn?
N siap bg warning lg tuh kt dlm facebook!
Hahahahahahahaha

Owh jap g 12.30 nk blk dh!
Hrni halfday!!
Oyeay2!



ni la budoknye yg dipakse utk bwat blog aku! :P

1 Comments:

Anonymous said...

arghh...sudah la kau mat. template senang jek la..tapi nak menepati selera tu payah sket. but then bila da dapat error lak kan. hhehehe...arini siyes aku tetekan sebab sakit perut siot...