rss
email
twitter
facebook

Friday, February 27, 2009

KEHILANGAN.....

ntahla, 2,3 hr ni, byk sgt mende yg blaku kt aku.
ujian... sbr n redah je.

ptg td kt office, aku call mama aku,
saje call, nk tanye kaba.
then tetibe suare mama aku jd lain, a bit serious.

mama: mama nk ckp s.thg ni.

aku: ape ma?

mama: tp b4 mama ckp, mama xnk ju slh faham
bkn mama xnk ckp, tp mama xnk ju risau n ssh ht.
lgpn ju ngah praktikal.

aku: pasal ape ni ma?

mama: tok (panggilan utk atuk aku) dh xde. dh meninggal.
petang smalam. (25.02.09)

aku: ...........
mama dh bgth along n abg?

mama: dh.
ptg ni mama nk g tgk tok wan (atok sedare belah mama aku), sbb tok wan pn dh sakit
teruk skang ni.

aku: ...........
ok la ma, org call later la. kim slm sume. bye, love u.


aku trus kuar office, n nangis! nangis ngan sekuat hati!!
seyes!
aku xmalu nk ckp yg aku nangis!!

Ya Allah! byk sgt dugaan yg aku trime!!
ape yg aku mampu bwat skang, berdoa byk2 utk arwah.

dh lame aku xblk kampung.
last aku jupe, raye puase tahun lepas.
tu pn balik kejap.

MENYESAL!!!

tp ape aku bleh bwat? aku menangis cmne pn, ttp xkn leh ubah ape2!
aku kehilangan 2 org dlm idup aku dlm satu hari.....



p/s: again, thankz to "die" sbb always b there 4 me!! even kite skang xde anything special, but u
never fail to be a gud fren!!

3 Comments:

Yot | is | Yati said...

weh..asal tak bitau petang semalam..aku ingatkan ko balik awa sebab kes pendrive corrupt tu. sabar banyak2 eh..semua ni dugaan nk tgk juan kuat ke tidak n boleh handle ke tidak. be strong ok.

Yot | is | Yati said...

anda di tag. kalau ada masa free sila buat eh [http://ceritacekyot.blogspot.com/2009/02/dah-lama-tak-kena-tag.html]

Musya said...

Dik...kenapa tak bagitau?? so sori if i dun realize anything different on you (knowing me yg mmg kalau bom meletop pun takkan sedar when i'm in my cubicle).huhu...

Anyway, tabah k? Allah amik dulu org2 yg dia sayang kan? take care...