rss
email
twitter
facebook

Monday, February 23, 2009

kepakkkkepakkk keboommkeboomm

dh 2 hr dh aku x membloggingkn diri aku ni.
xdela busy bebenor pn, just rase mcm penat. padehal computer ade je depan mate.
hr sabtu lepas (21.2.09) aku g kenduri membe aku kawin, fara n her beloved husband, khairi (or khairil, aku lpe dh!)
membe time diploma dlu. kawin dah ko ye.
jap je rase. dah besau dh ko skang.
br smalam aku rase kte main pondok2 (lakkkkkkkkkkkk!!)
hahahahahaha.

wedding membe aku ni bwat kt plaza warisan, sbelah national library.
best la kt situ, tp parking bapak la ssh!!
jauh gle aku parking!
terpakse la menapak ngah2 panasnye sesambil menikmati pemandangan construction site yg sungguh indah!!!
dhla b4 dat leh sesat! cmno tu??
tula korang, kompidem je lebih kan?
xpe2, yg penting kte smpi b4 pengantin masuk dewan.

aku n kwn2 aku sume g la, bleh dikatekn yg mane dijemput tu sume dtgla.
yg perginye lbh kurang 20 org, naik 7 bijik kete!!
2 org satu kete!
motif?
well, menurut kate bestfren aku, si rahmah sengal tu, memasing xnak dok blakang, sume nk dok depan, dats y 2 org je satu kete.
lgpn best pe meramaikan lebuhraye time kesesakan!

pe2 pn, yg penting kteorg ttp igt kwn2 kteorg, ssh sng same2.
korang tgk2 la gamba2 yg sempat aku hambik ngan h.phn nokia slide aku ni, 3.2mpixel (jerr). peace. =)



ni kek kawin.
cute kay! geram je!!

2 org yg kt sbelah aku ni mmg xley bwk g majlis!
sengal!
cmne la agaknye ko kawin nati kn yang?
yg bj coklet tu dh jd bini org dh.

antara muke2 yg bikin gempak majlis kawin fara.
hahahahahha
kteorg bising k! bwat mcm kenduri sndiri.


wedding gift!
cupcake n choc chip cookie! sedap sesgt!
aku ambk 3!!



nasi minyak yg telahpun slamat dilantak oleh aku.


ni la Fara n Khairi (or Khairil, sory!)
xlame lg jadi papa n mama lak!
hahahahahaha
moge kekal n bahagie smpi akhir hayat!
amin!!




0 Comments: