rss
email
twitter
facebook

Monday, May 17, 2010

1ST DAY DIET

smalam tdo around 4.30am. pusing kanan, pusing kiri, last2 tdo gak. even tdo lmbt pn, hrni pg2 lg dh bgn! tu pn dikejutkn oleh call from office! hehehehe. aku lpe nk bgth yg hrni aku mc lg. kihkihkih. seb baik la akak offc aku tu, kak nor, sgt baik n byk tlg aku!! love her!!

ok, bgn pg2, trn bwh n trus ngadap tv. crite ntah pe2~ then ummi soh g bli brg2 nk masak. n hrni ummi bwat sup sayur+ayam! yup! she knows dat im on diet! hehehehe. sgt sedap k! ade btg saderi, carrot (xmkn lgsg sbb not gud 4 diet), brokoli, kacang buncis and kentang (also xley makan!! big no!). so yg aku mkn - brokoli, btg saderi n kacang buncis! owh n of course ayam yg telah dibuang kulit. =)

td baru je pas iron baju n suar keje. iron byk2 trus! xdela ssh nati. owh b4 dat, aku skali lg layan dvd! n diz time, princess and the frog! owh i looooveeeee cartoon! x salah kn? =P citer yg sgt klaka! n my idol, Oprah was in there. jd suare utk mak princess.

skang ni aku try busykn diri so dat aku x tdo! tdo time2 ni is very, very bad for ur diet!! nati cepat gemok!!

ok, nk layan utube jap, tgk ape yg best.



2 Comments:

Zafura said...

intan safura masih tgk tom and jerry till now okay...so tak salah nak tengok kartun juan oiii...hik.pastuh blur2.. ; )

juanherizz said...

hahahahahah!! dats so true!! org yg tgk cartoon ni msti comel kn? manje! hahahahah.