rss
email
twitter
facebook

Sunday, May 23, 2010

PENURUNAN MENDADAK!!!

apakah ini kebenaran atau hanya ilusi semate2?? ok cenggini citernye...

1st day start diet ni, aku timbang berat bdn aku, n it was 78kg. ya, i know, mmg gemok!! salahkn hospital sbb bg aku mkn mknn sedap!! but td, after bgn tdo, saje je menggedik nk timbang brt bdn, n i was shocked!!! 73kg!!! biar betik?? 5 kg?? mate aku yg problem ke, or penimbang tu yg salah?? tp ble aku refer kt ummi n abg long, dieorg ckp mende tu functioning. benarkah ini?? aku xth nk ckp ape! skang ni just tgu n lihat! next week aku nk tmbg lg skali! hrp2 next time lg turun brt bdn aku! yeay!! akn ku truskn!!

ok, hrni sgt penat n sgt2 best!!! sbb leh kuar jln2, shopping skit2 n tgk movie!!! owh n diet aku td nyaris2 terlanggar pantang!! nyaris2 ke? hahahah. ok cik iylia, anda diminta utk tdk memberikn sebarang komen @ kenyataan ye. but it was fun!! yg plg bestnye, nk cari kedai! ssh gle kot!! penat dh aku jalan! next time kite kuar lg ye!!

*laptop ade virus, xley nk transfer gamba. nati kne kt camera, cmne? =P


3 Comments:

nadirah alias said...

BRAVOOOO!!!
keep it up!org x timbang lg!hopefully dpt berita baik jugak lps timbang! ;)

Iylia Kharib said...

kenyataan ape.??? hahaha. kenyataannya disini adalahhhhh....saya mkn ice cream. thanx for the ice cream =)

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nk gmbar nk gmbar. gmba tu catik =(

pernah dgr pepatah tak? nak seribu daya tanak seribu dalih...atau saya akn keluarkan kenyataan yang berbaur ugutan. =))

Aiman Syazwan said...

hehe tu berat air. aiman pon mula2 start diet turun 10kg