rss
email
twitter
facebook

Sunday, May 16, 2010

PENEMUAN TERBARU!!

seyesly skang ni aku ngah risau gile2 bab nye pasal berat badan aku!! aku gain weight sgt2!! mane taknye, sminggu kt hspital, makan 6 kali sehari n tido je memanjang! n mknn die mmg best la! chicken chop, spaghetti, ayam masak limau purut la, sup ekor la n bla bla bla. so skang ni aku rase berat badan aku dh smakin naik n aku tgk kt cermin pn peryt dh smakin ke depan!! ok, convo lagi 2 minggu!! damn! menggigil~

buttttttttt....... tibe2 bgn pg ni, mndi2, makan2 n tetibe abg long ckp membe die berjaya menurunkan berat badan sebanyak 4kg dlm mase sebulan! no diet pill, no supplement, just control ur food with the right way. ok teruja! so he called his friend, n membe die soh aku bukak diz particular blog. sbb die ckp kt dlm blog tu die akn ajar care yg betul cmne nk diet. dgn pantas on laptop n trus bukak link yg die bg!

ok, 1st bukak blog tu, sumpah terkejut! sbb tgk gamba owner blog ni! no offend, gemuk sgt2!! but in just 3 months, die mmg kurus gile2!! ok lagi skali teruja! so, pe lg, now im addicted with his blog!! skang dok mentelaah blog dak ni!

www.taknakgemuk.blogspot.com



3 Comments:

nadirah alias said...

en juan!saya pon dh berkobar nk dietttttttt!!JOM!!!HOYEAH!

juanherizz said...

best kan?? tol x org ckp? seyes smangt after bc blog tuh. jom2!! sempat lg nad! 2 mgu lg nk convo!

diayana said...

count me in...nak diet jgkk.