rss
email
twitter
facebook

Thursday, March 19, 2009

bertuah la dak praktikal pas aku nati.


tgl sminggu je lg ank hbs praktikal aku. n da best part is, hrni br dpt komputer!!
best kan?? nk wat cmne, kire ok la gak. sempat la gak aku gne. nk compare ngan dak2 praktikal b4 diz, mmg xde nye nk mrase ade comp sndiri. even intenet connection xde lg, tp at least aku leh gne nk siapkn report aku. so 4 dak2 praktikel after diz, bertuah la korang. gne leklok ye.





ok ni citer lain plak. mls nk post yg lain. gne satu post je. cantik x boxes dlm gambo tu? aku bwat sndiri! hasil drpd ketekunan aku blaja dr kak mid! thankz kak mid! boxes ni sbnrnye kad2 raye yg dh x gne. so hasil kreativiti aku yg di ajar oleh kak mid, so jadila boxes yg bg aku, sgt cantik n comel!! so dak2 praktikal pas ni, menuntutla ilmu byk2 ngan kak mid. mane la th, kot2 leh bukak kdi pengantin nati.

6 Comments:

Yot | is | Yati said...

hey..seblom ko blah ajo aku dulu ngerti?

La Belle Vita said...

ni bdak x leh pakai...bkn wat keje.buat kotak lak..u prac kt kdai kotak ke?hahaha..eh ckp ngan umi...i pn nk langsir gak!!hehehe..x aci ar u je yg ade..=p

juanherizz said...

langsir tu sgt limited edition k! i je leh dpt. hahahahaha

Ridhwan Marcello said...

hai

Ridhwan Marcello said...

mmg lawa gmbar lngsir ngan kotak 2..wei jelous are ak tgok ko ad kwn2 mcm 2..kan best aku ad kwan mcm ko..warghhh

juanherizz said...

ko pn leh jd kwn aku gak.