rss
email
twitter
facebook

Thursday, March 12, 2009

kaler mengaler


ni la salah satu aktiviti yang aku bwat kt office, BACKDROP. if ade je event, mmg ni la kejenye yg kene bwat. so aku pn gigih la menekap urup2 tu n mengecat urup2 tersebut. memerlukan kesabaran yg tinggi! seb baik la cekYot sudi turun padang ngan lengan bajunye dilipat2 smpi ke bahu. master mind utk keje ni, Abg Napi. die pn banyak gak tlg, tlg bg arahan. hahahahahahahahaha. tp bab2 potong2 polistren ni, mmg bg kt die ar. mmg terer! smpi je kt tangan aku ngan cekYot, hampeh!



ni plak sesi gosip bergosip ngan Kak Azrina. sgtla kelakor! Kakak office aku yg sebijik cam along aku! seyes sebijik! da way die ckp, die gelak, care die senyom. byk ajar aku care2 nk bwat memo ngan betul! hehehehehhe
p/s: ok la cekYot, kredit utk ko sbb ko tlg editkn gambo2 ni. walaupun gambo2 die byk yg same, tp ok la. cantik. ikhlas dowh!

0 Comments: