rss
email
twitter
facebook

Thursday, March 26, 2009

PD - Chapter 1 : the journey

lps dh setel pasal wedding card tu, kteorg pn start gerak ke PD. dgn semangat berkobar2nye n memasing feeling mcm nk bercuti kt hawai ye. hahahahahahaha. yg plg best, leh plak tertinggal camera, so patah la blk ambk camera. sbb dh agak lmbt, so Pearl n others tgu kt tol sg besi. kteorg grak from bangsar dlm kol 4 lbh rasenye.




aku, nani, wani n zetty. setelah beberapa percubaan, barula dpt gamba yg nmpk sume muke kteorg.

aku sbnrnye agak segan gak la, sbb aku xbape kenal ngan dak2 lain ni. . yg tol2 aku knl nani, pearl, wani. meme n wan. even zetty pn br 1st time aku jpe. but i tell u, she's damn cool!! n 1st time aku masuk umah die, die cam trus "hye juan". err, famous kn aku?? hahahahahhaha. okla sbb die mmg langsung xsombong! so dlm kete mcm biasela kn, ambk gamba la, pe lg! n ngan penuh adat istiadatnye, zetty telah melantik aku menjadi biro camera! lakkkk! satu penghargaan yg besau ye! seb baik digital cam, if SLR, huh, mau nye aku ltk je dlm beg!

so kteorg pn truskn perjalanan ke tol sg besi. n smpi je sane, pearl, wani besar n zareen dh setia menunggu. siap ngan kfc bagai tuh! sempat lg! smpi je, pearl a.k.a pengurus acara / event manager / event planner / kapten of the trip / part time lover (lakkkkk), ngan bangganye mengagihkn aturcara majlis. wah! siap ngan atucara bagai nih! yg xley blah, dlm aturcra tu siap mention, 5 pm SHARP!!! - sukaneka. n time kteorg kt sg besi tu pn dh kol 5 lbh! hahahahahha. pas setel sume mende, sume org dh ade, n sesi bergambo pn dh selesai, so kteorg truskan perjalanan ke PD!!!!

time kt tol sg besi. cam biase, mengambil gamba n pose adalah perkara wajib.

dlm kete

inila pesaing terdekat kami ye! korang nk kejor ape? xlarinye PD tu! wani, kte spatutnye tuka tempat tau, i naik kte tu, u naik kete pearl. lakkkkk!

0 Comments: