rss
email
twitter
facebook

Tuesday, March 17, 2009

keje sbgi PR

skang ni lunch hour. tp aku xkuar mkn, sbb dh kenyang. sbb td ade event, n of coz la ade mkn2! ni la bestnye if dok kt pr & event management unit, byk mkn free. kol 11 td ade pengumuman pengagihan pendapatan amanah saham malaysia. tugas aku, mcm biase, cameraman. leh la gak mrase jd dak broadcasting. dak PR mcm aku ni manela pndi nk gne camera yg besau gedabak tu. skit2 tu leh la. memule masuk intern dlu terkejut la gak, sbb kne jd photographer n cameraman. tp sbnrnye best!

aku tgl 2 mgu je lg kt PNB ni. next week will b my last week. sedih or hepy? hmmm...





sesuai ke?
berat siot camera tuh!

MEOR a.k.a senior aku kt masscomm n skang ni eksekutip katenye.
time kt fak dlu mmg xpenah nk tego pn.
ko mmg sombong! mentang2 ar rambut kertak!
hahahahhahahaha


cekYot yg nyibok nk ambk gamba gak.


kak lina
gulpren ye kak?
hehehehehe

0 Comments: