rss
email
twitter
facebook

Wednesday, March 25, 2009

PD - The Beginning

mayb citer ni agak lmbt skit aku post. tp xpe, jnji ade dlm blog aku. so seperti yg tlah di plan, sabtu lps (21/03/09) kteorg ramai2 g PD 4 Zetty's party. plannye, kumpul kol 12 kt Pelita bangsar n grak g PD kol 1. aku grak g bangsar ngan meme, wani n wan, dieorg ngan baik hatinya dtg ambk aku kt umah. thankz guys!! then singgah umah zetty jap, ambk nani. tp hrtu kteorg lwt skit, kol 12 lbh br grak g bangsar. ala, mende2 cmtu biase la kn. so smpi bangsar kat kol 1. igtkn sume dh smpi, tp tidak ye. kteorg yg 1st smpi kt bangsar. so smentare tgu yg lain tyu, kteorg lunch la dlu. aku mkn mee ape ntah, ngan kicap. sedap!! pas hbs mkn tu, dak2 lain xsmpi lg. so we've decided nk g umah zetty n tlg die siapkn wedding card.
maka di umah zetty tula bermulanya episod adventure kami yg pertama iaitu menulis nama kt wedding card yg sgt2 cantik n memasukknnya dlm sampul yg sgt2 la susah k! smpi berpeluh2 ketiak wan, wani, meme n nani. aku? well, i maintain cool! tp disebabkn semangat kepasukan n kerjasama yg kuat n ngan gigihnya kteorg buat, maka, tadaaaa!! berjaya gak!!


korang ni gelak je kejenye! cpt bwat keje tu!

kehkehkeh


kak, bape kali dh aku ckp, jgn malu nk tnjkkn besi ko tuh! degil!


ni la wedding card zetty!

cantikkn??


penat dowh bwat keje!

ambk gamba sat!



p/s: next chapter will be posted ASAP!

0 Comments: