rss
email
twitter
facebook

Monday, March 16, 2009

sambungan kaler mengaler.... tampal menampal

hrtu aku ade post pasal aku bwat backdrop kn? cheYot potong urup2 nye, aku kaler mengaler. so hrni, pg td, part tampal urup2 tu sume kt dinding lak. nmpk je senang nk bwat mende ni! aku mmg tlg tgk jela. yg paling best, ngah abg napi ssh payah tampal mende2 tu, aku leh g bantai tdo kt sofa! hahahahahha. leh terlelap jap! bgn2, mende dh siap. bro, mintap maap ye! xsengaje! tp abg napi mmg sempoi! best dpt satu office ngan die! cmni la br betul! ni x, ade certain org tu, keje die nk marah je! sbr2!


memule kne susun lu urup2nye, tkt nati salah eje.



pastu br la tampal. propesional saje yg mampu ye!
aiseman!! cmno leh ternampak 'kelebihan' tu bang? tarik napas skit!




tadaa!!!
nila hasilnye selepas aku bgn dr tdo!

0 Comments: